lördag 26 april 2008

it´s a family affair

Debaser Medis kokade igårkväll. Inte konstigt alls. Tommi Kiosk körde sjukt bra dubbig techno med tydlig finsk touch. Underbart bra. att han gjorde snygga karatekator (?) som tack till publiken efteråt gjorde inte saken sämre heller. När Familjen äntrade scenen blev publiken heltokig och med all rätt. Johan Karlsson har blivit en riktig scendomptör och studsar glatt runt och sjunger sina skånska sånger. Andreas Tilliander visar att han inte bara är programledare i Sveriges bästa radioprogram :-) utan även att han är en gudabenådad musiker. Hans knorriga acidljud funkar så bra i Familjens elektropop. Sen kryddad han mellansnacket med råmande kor-ljud. Inte dumt alls hehe.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tommi Kiosk var helt klart en positiv överaskning. Och katorna var märkliga men en fin gest haha.

Anonym sa...

Jag missade, jag missade, jag missade. När Tomi Kiiosk (så stavar han faktiskt :) äntligen kommer till Sthlm..vad gör jag då? Jo, då låg jag i soffan och diskuterade hyss man gjorde som barn. Vem kunde t.ex tro att Philip gjorde inbrott på televerket och hoppade sönder bilar?

Anonym sa...

muuuuuuuuuu!