fredag 25 april 2008

Familjefredag

Solen gassar utanför fönstret, jag längtar ut dit... där folk går runt och tar det lugnt i solen och äter glass. fast det gillar jag ju i och för sig inte, glass alltså. totalt överskattad grej. men ett äpple i solen vore fint. det får nog bli det snart. annars laddar jag just nu för att gå till debaser medis ikväll och njuta av två fina konserter - vår favoritfinne Tommi Kiosk värmer upp för Familjen, där ingen mindre än vår fina programledare Andreas Tilliander sköter mpc:orna och studsar upp och ned bakom ett lagom högt bord - för det hoppas jag han får. förra gången jag såg honom på debaser (då som mokira) fick han inget och demonstrerade sitt missnöje genom att stå böjd och styra maskinerna som låg på golvet. Det såg rätt kul ut. Andreas är ju inte kortaste killen i kommunen. Men det måste ha gjort satans ont i ryggen efter spelningen.

Så vi ses på Familjen ikväll!

Inga kommentarer: