torsdag 25 februari 2010

iPhone-app


Nu har vi på Ström en iPhone-app att kolla upp! Programmerad av Jonatan Liljedahl och designad av Håkan Ullberg. Är du iPhoneanvändare är det bara att ladda ner och köra.

Här finns info.

 Med ett enkelt knapptryck skickar du sen upp din remix till oss... och är den bra kör vi den i radio. 17 mars är vi tillbaka i etern, så sätt igång och jamma nu.

Jag har testat köra lite grann och tycker det är skitkul. Även fast jag inte har någon vana av att göra musik, och tycker det är här med teknik är rätt krångligt, så skapade jag en trevlig knaster-electronica-låt rätt snabbt.

4 kommentarer:

Mjömark sa...

Jag sitter på jobbet och kan inte sluta leka med den lilla gynnaren! Helt underbart.

Mats Almegård sa...

Bra Mjömark! Vi ser fram emot din remix!!

Mjömark sa...

Jag jobbar på den!

DeeperWave sa...

Hej

Var kan man ladda ned samplingar för att göra remixen i datorn?

hälsningar
Lars