tisdag 17 juni 2008

ser fram emot...


Death of a Typographer med Byetone. jag antar att vi alltid tjatar för mycket om raster noton, eller spelar för mycket från bolaget i ström. men hur ska man undgå att göra något annat? de släpper ju så bedövande bra elektronisk musik hela tiden. precis när jag började känna att jag tappade intresset något (kangding ray var bara intressant i en kvart faktiskt) kom olaf bender med sitt byetone och släppte tolvan plastic star. så jävla bra. hårt, men ändå dansant på ett sätt som raster-noton sällan är. vårens låt hittills i min värld. och nu kommer albumet. eller, det är redan ute - men jag har inte fått det än... det är beställt och ligger väl i en postsäck på väg från tyskland antagligen. och omslaget ser så där raster-notonsnyggt ut som vanligt.

Inga kommentarer: