tisdag 12 januari 2010

På lördag firar vi konsten

Det har blivit dags för Art´s Birthday igen. För tredje året i rad är Ström med och firar tillsammans med en lång rad andra intressanta konserter. Precis som förra året är platsen Södra Teatern/Kägelbanan och räkna med att det exakt som förra året blir smockfullt. Entrén är nämligen gratis och bland andra står superproducenten Vladislav Delay på scen. Tyvärr krockar hans spelning med att jag dj:ar så jag får nöja mig med att spana in hans soundcheck eller nåt...

Andreas och jag representerar Ström. Andreas kör live som Mokira, jag spelar alltså mp3-filer. Med oss har vi fantastiska The Bird Who Fell To Earth som kommer att leverera ett svettigt 808-liveset och lika underbara Googol Plex som kommer skarva vinylskivor till publiken ber om nåd. Programmet hittas på SR:s hemsida, eller på Södra Teaterns.

Tider och annan info hittas där. Här är tiderna för Ströms showcase - vi kör för övrigt på Kägelbanans scen.

00.00-00.30 Mats Almegård (dj)
00.30-01.00 The Bird Who Fell To Earth (live)
01.00-01.30 Mokira (live)
01.30-02.00 Googol Plex (dj)

Ses där!

Inga kommentarer: